dilluns, 28 de juny del 2004


L’ESPIELL (finestreta, finestrella que serveix per observar)


L’Ajuntament respon

Aquest cap de setmana passat he trobat una targeta amb el títol que dona entrada aquest escrit.
Com ja vaig dir en un darrer escrit meu em sembla molt bé que l’equip de govern de l’Ajuntament informi el proper dia 15 de Juliol, és la seva obligació, però com ha sigut la meva sorpresa quan al girar la targeta em trobo que l’Ajuntament informarà desprès que jo o qualsevol ciutadà de la Garriga li formuli qualsevol pregunta, ens donen fins el 9 de Juliol per preguntar quelcom, del que no se que m’informarà l’Ajuntament, es per al·lucinar.
Fins ara creia que quan algú informava primer deia el seu parer i després els assistents formulaven les seves preguntes sobre lo dit, l’equip de govern vol que primer preguntem i desprès ell informarà, amb els meus 58 anys creia que ja ho ha havia vist tot però veig que el futur encara en forneix sorpreses i l’equip de govern de l’Ajuntament de la Garriga també.
Com que també dono i he donat classes a diferents alumnes de diferents edats m’he volgut posar a la pell dels que ens governen, la majoria professors o mestres i m’he recordat que quan donava classe a alumnes primer d’econòmiques al posar l’examen deia els meus alumnes:
- Qui tingui que fer una pregunta que la formuli una vegada li hagi donat l’examen -. donava un temps prudencial... i desprès no contestava a cap pregunta –
Es possible que els nostres governants ens vulguin primer examinar sense l’examen o sessió informativa i després ens explicaran que han fet i que volen fer ?
Respecta acudir a la sessió informativa primer vaig pensar:
- no hi vagis -. Però que “carall” si puc no vull perdrem el “bombo i platillo” amb que ens dedicaran la sessió informativa.
Seran capaços de no deixar fer cap pregunta al final de la sessió?. Es una incògnita tan ben guardada com el final de l’historia de com serà l’ex-balneari Blancafort.
He parlat amb gent que m’han dit que no volen anar perquè no es pensin que ens poden perdre el pèl. Jo os animo ha anar-hi. Hi ha molts com jo que pensen que és necessari la participació ciutadana i no anar-hi és fer el joc als que decideixen per nosaltres. Segons deien en el Garric fa uns dies ho estan fent molt bé, potser és que no els sabem valorar-los, inclòs deien que s’entenien molt be amb els partits de l’oposició. La gent del carrer no diu lo mateix, no hi ha setmana que algú no digui a l’Aqui la manca de serveis que falten a la Garriga. On està el que van prometre fa mes d’un any els que avui formen l’equip de govern?.
A la sessió informativa hi haurà l’espiell, hi penso estar-hi per poder comentar el que hi passi.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici